Acrostichon 2: Eerde 2014, kamp 2

29-07-2014 00:00

Geweldig, verzen op een rijm

Oh zo moeilijk om te maken; ik raak in een zwijm.

O daarmee begint deze lijn

Iehh!! en dan moet het ook nog op rijm.

 

Maar met puzzelen en rijmen

Altijd kan ik wel een gedichtje lijmen.

Al is het soms een tikje maf

Roei ik het versje altijd wel af.

 

En is er iemand, iemand die weet

Er is vast wel iemand die weet hoe zo'n vers heet.

Namelijk...ik heb geen idee

Sop je koekje in de thee.

 

En in de koffie of limonade

En zeker de koekjes van Verkade.

Nu ga ik verder met dit geklets

 

Voordat dit uitmondt in gezwets.

Is er een EHBO'er op dit kamp?

Slaap dan rustig, er komt geen ramp.

Joepie, dit kamp is gezellig en fijn

Eerde: het is leuk om hier te zijn.

 

Uitermate gek, dat is dit gedicht

In elk geval is het afgelopen

Tot slot: heb je de zin al uitgelicht??